Zásady vracení peněz a vrácení zboží

Mohu svou objednávku vyměnit?

Objednávku můžete vyměnit, pokud obdržíte vadné nebo poškozené zboží.

V takovém případě nám musíte objednávku zaslat zpět. Zdarma vám vyrobíme a zašleme nové tapety, které nahradí ty vadné.

Upozornění: V případě, že se jedná o tapetu, která je v rozporu s pravidly, která jsou uvedena v čl: Při převzetí a před nalepením tapety si ji prosím pečlivě prohlédněte, protože tapetu, která byla nalepena na zeď, nemůžeme vyměnit. Nezapomeňte také, že na vrácení máte 14 dní.


Obdržel/a jsem vadnou položku. Co mám dělat?

Do 14 dnů od obdržení tapety můžete uplatnit své právo na výměnu nebo vrácení. Za tímto účelem nás kontaktujte poštou. Náš manažer vám vysvětlí, jak v tomto případě postupovat.


Jak provést vrácení peněz?

Peníze za objednávku můžete vrátit do 14 dnů od obdržení zboží v případě, že jste obdrželi vadný nebo poškozený výrobek.

Za tímto účelem nás prosím kontaktujte poštou. Náš manažer vám vysvětlí, jak v tomto případě postupovat.


Který výrobek je považován za vadný

Za vadný se považuje:

  • tapety, které mají různé barvy na různých dlaždicích;
  • poškozené nebo roztrhané tapety;
  • jste obdrželi neúplnou objednávku;
  • jste obdrželi obrázek, který jste si neobjednali.
Nákupní košík