40% sleva na všechny objednávky

Zásady vracení peněz a vrácení zboží

NÍŽE NAJDETE PRAVIDLA PRO VRACENÍ FOTOTAPET

Na vrácení nebo výměnu fototapety máte 30 kalendářních dnů od data převzetí. Abyste měli nárok na vrácení, musí být výrobek nepoužitý a bez jakýchkoli známek opotřebení, mezer, škrábanců nebo oděrek.

PRÁVO NA VRÁCENÍ ZBOŽÍ NEVYHOVUJÍCÍ KVALITY

Pokud vám výrobek dorazí s vadami, jako jsou tiskové chyby (pruhy, skvrny, které nejsou na objednaném obrázku), nesprávný obrázek nebo materiál, viditelné poškození při přepravě nebo chybějící části, vyřídíme výměnu bez dalších nákladů.

V případě poškození při doručení požádejte kurýra, aby zásilku otevřel ve vaší přítomnosti, zdokumentoval poškození a pořídil fotografie. Tuto dokumentaci nám zašlete k dalšímu posouzení vaší reklamace.

Chcete-li iniciovat vrácení zboží, kontaktujte našeho manažera prostřednictvím chatu, horké linky nebo e-mailem na adrese info@tapeko.co.cz.

PŘÍPADY, KDY VRÁCENÍ ZBOŽÍ NEPŘIJÍMÁME

Výměnu nebo vrácení zboží nemůžeme přijmout v následujících případech:

  • Pokud je výrobek poškozen bez zavinění dopravce.
  • Pokud byl výrobek použit, včetně aplikovaných tapet a použitého lepidla.
  • V případě zakázky na míru podle vašich požadavků.
  • Pokud je reklamace uplatněna po více než 30 dnech od data nákupu.

POSTUP VRÁCENÍ NEBO VÝMĚNY ZBOŽÍ

Přijímáme vrácení nebo výměnu tapet v novém a nepoužitém stavu, v původním obalu. Jakmile zboží obdržíme, naši pracovníci provedou do 2-5 pracovních dnů kontrolu kvality. Po kontrole vyřídíme vrácení peněz nebo výměnu do 14 pracovních dnů. Vezměte prosím na vědomí, že při vrácení peněz se náklady na dopravu nehradí. Vrácení fototapety konzultujte s manažerem.

POZOR

Mezi technické vady nepatří barevné odchylky způsobené rozdíly v zařízení, jako jsou počítačové monitory, telefony nebo tablety.

Reklamace po aplikaci fototapety se nepřijímají.

V případě dalších dotazů nebo potřeby pomoci se na nás neváhejte obrátit!